sobota, 20 grudnia 2014

Prolog

Droga Sky,

Kochana Sky,

Kurwa

Sky

Kiedy to czytasz, mnie już nie ma.

Przepraszam. Tak cholernie mocno cię przepraszam, kochanie.

Kocham Cię, pamiętaj o tym.

Musiałem to zrobić. Dla Twojego dobra; dla mojego.

Kurwa, przelanie tego całego gówna z mojej głowy na papier jest jedną z trudniejszych rzeczy w moim życiu.

Straciliśmy kontrolę, ja to zrobiłem. Nic nie było już takie same, a szczęście, które niegdyś widywałem w Twoich oczach tak po prostu zniknęło.

Nie mogłem na to pozwolić, wiesz o tym. Nie mogłem pozwolić na to by wszystko poplątało się jeszcze bardziej. Już i tak mieliśmy skopane życie.

Kocham Cię, Sky. Tak kurewsko niewyobrażalnie mocno, że mógłbym oddać za Ciebie życie. Chciałbym wierzyć, że jeszcze kiedyś się spotkamy. Że jeszcze kiedyś poczuję jak to jest mieć cię w swoich objęciach. Jakie to uczucie, gdy mnie całujesz.

Ale tak nie będzie.

Życie nie jest pięknym snem i pora abyśmy się o tym przekonali.

Zapomnij o mnie, tylko o tyle Cię proszę. Zapomnij o wszystkim, co kiedykolwiek mieliśmy. Żyj tak, jakbym nigdy nie istniał. Tak będzie lepiej, proszę, zaufaj mi.

Na zawsze Twój,
Justin

8 komentarzy:

  1. Ciekawe :)) czekam na pierwszy rozdział! ~Paulinaa

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże... Zapowiada się naprawdę ciekawie :)
    Czekam na pierwszy rozdział i zapraszam również do siebie
    http://too-easy-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo ^.^ Czekam na 1 rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie sie zapowiada w końcu trafiłam na coś z inną fabułą dlatego niecierpliwie czekam na następny rozdział
    @LoliszkaXD

    OdpowiedzUsuń
  6. OMGOMGOMG!!
    ale się zajarałam tym prologiem.. świetny jest! naprawdę.. nie zdradza zbyt o czym będzie opowiadanie, taki tajemniczy i wgl :) nie wiem czemu ale mam słabość do postów, gdzie jest taki właśnie przekreślony tekst, może to po przeczytaniu książki "Dotyk Julii", nie ważne.
    naprawdę mi sie podoba!
    wpadaj do mnie, zostawie adres w SPAM :) i wpisuje się do inf, buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. 46 yrs old VP Quality Control Douglas Ducarne, hailing from Smith-Ennismore-Lakefield enjoys watching movies like The End of the Tour and Metalworking. Took a trip to Longobards in Italy. Places of the Power (- A.D.) and drives a Ferrari 250 LWB California Spider Competizione. nastepna strona

    OdpowiedzUsuń